گفتگوی فرزند با پدر

بيمه عمروتامين آتيه پاسارگاد

ما شاد شاديم ،چون عضو خانواده بيمه شدگان بيمه((زندگي و تامين آتيه ))هستيم.

 

 
فرزند:سلام پدرجان، سلام پسر خوبم

 

فرزند:پدرجان برای چی من باید درس بخوانم؟!!

 

پدر:درآینده فرد مفیدی برای خود وجامعه باشید،به کمک علمی

 

که آموخته ای،برای خودت کارمناسب وشغل  خوبی انتخاب

 

کنید و برای کشورمان نیز فردی مفید باشید.

 

فرزند: پدر جون ،برای تحصیل من ماهانه چقدر هزینه می کنید؟!

 

پدر:چطور مگه؟! چه فکری تو کله ات میگذره؟

 

فرزند:هیچی حالااا،پدرجون لطفا بگید دیگه، حدودا چقدر برای

 

تحصيلم هزینه می کنید؟

 

پدر:ماهانه بطور میانگین مبلغ 3/000/000 ریال.

 

فرزند :پدرجان ممنون هستم که این همه به فکر ((تحصیل)) من

 

هستید.

 

پدر: فقط به فکر تحصیل ات نیستم به فکر ((آینده ات))هم

 

هستم.

 

فرزند: نوچ ،پدر خوبم ،در این دور و زمانه ،برای حال وآینده

 

تنها علم کافی نیست.آدم در کنارعلم ،سرمایه نیز باید داشته

 

باشد تا بتواند برای خودش،کاروکاسبی،زندگی مشترک،ایجاد

 

کند و همچنین سایر نیازهای خود را با همان سرمایه تامین کند.

 

پدر:( درحالیکه برای فرزندش کف می زند) آفرین،منظورت از این

 

همه سوال پیچ کردن های من چیه؟

 

فرزند:منظورم این است که :

 

     از همین الان با مبلغ اندکی از آن پول هایی که برای تحصیلم

 

خرج میکنید، مرا نزد  ((بیمه عمر وتامین آتیه بیمه پاسارگاد))

 

بیمه کنید تا هم از پوشش هاي بیمه استفاده کنم  و هم

 

پول هایی که می پردازیم با سودش نزد بیمه،پس انداز شود

 

تا بتوانم...

 

پدر: خوب ،تا بتوانی چی؟!!

 

فرزند: تا بتوانم به کمک پس اندازی که نزد بیمه پاسارگاد دارم

 

و می دانم که سرمایه زیادی هم می شود برای زندگی خودم

 

سرو سامانی بدهم.

 

پدر :آفرین به این فکرت، پسرجان بگوببینم چه سروسامانی؟!!!

 

فرزند: پدرجان برای اینکه درآینده بتوانم :

 

    1- بخودم متکی بوده و روپای خودم بایستم.

 

     2-برای خود کارو کاسبی راه بیاندازم و جسارتا ،تشکیل

 

       زندگی بدهم!!!

 

    3-ادامه تحصیل داده و به خیلی ازخواسته ها وآرزوهای خود

      

       برسم.

 

        این سرمایه  کلان است که به کمک من وحتی شما خواهد

 

       رسید!!

 

پدر :پس شما منظورت این است که از همین کودکی شما

 

هم به فکر تحصیل شما باشم وهم به فکر پس انداز سرمایه ای

 

برای آینده ات .آنهم، چه جای بهتر از:

 

                                              ((بیمه عمر وتامین آتیه پاسارگاد)).

 

پدر: خوب الان من چه کار باید بکنم؟

 

فرزند: پدرجان ازشما متشکرم ،بی زحمت تلفن را برداشته به

 

         نماینده بیمه عمروتامین آتیه  بیمه پاسارگاد آقای فرزاد به

 

       شماره(09126183573) زنگ بزنید تا ایشان نسبت به صدور

 

        بیمه نامه من اقدام کند .

 

   ضمنا پدر جان ،همه میتوانند خودشان را بیمه نموده واز مزایا

 

 و منافع بی نظیر آن استفاده نمایند.

 

براي آگاهي از مزايا اينجا را كليك نماييد

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ یک شنبه 9 مهر 1390برچسب:پس انداز,سود,,

] [ 20:57 ] [ علی فرزاد ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه